| Yleinen pulina | |
|
+8Veripisara Tinka Tahmo PehmisKoira Cindu Jade. Admin alley 12 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
alley Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 26 Location : oulu 8] Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Yleinen pulina La Joulu 15, 2007 10:26 am | |
| Tänne yleistä keskustelua pehmokoirista. Niin ja laittakaa järkeviä viestejä, ei vain "ok" tai "Ei!!" viestejä. DouglasToys.comin koirille on oma topansa, eli ei sellaisia viestejä kuten h.comissa: "DouglasToyssista löytyi tällänen koira: jne..". Pulina alkakoon. Eipä ole turha, joten muokkasin tuon kysymyksen pois. -Cidetor | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Tammi 21, 2008 9:05 am | |
| Alley, jos kiinnostusta löytyy, niin olisit oiva moderaattori!
Niin, ettei tämä viesti nyt ihan offiksi mene, niin sain joululahjaksi ihanan snautserin, jonka nimi on Uni. | |
|
| |
Jade. Tornado
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Location : Hollola Registration date : 06.12.2007
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Tammi 21, 2008 9:56 am | |
| Ihanaa, että tänne tulikin pulina :> Itse ajattelin ostaa jostain pian uuden koiran kenneliini :> Kennelilläni ei ole sivuja, mutta sellaiset varmaan teen :> Haetteko te moderaattoreiksi? | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Tammi 21, 2008 10:00 am | |
| Kiva, kun olet aktiivinen Jade.! Itse jäin koukkuun yhteen stockmannin kissaan, jonka meinasin ostaa, mutta sitten ei riittänytkään rahat! Saan sen kyllä, jos niin päätän! Ja äitini oli nähnyt kuulemma jossain jonkun ihanan ylämaan terrierin.
Kirjoitusvirheet.. -Cidetor | |
|
| |
Cindu Tornado
Viestien lukumäärä : 126 Registration date : 30.01.2008
| Aihe: Vs: Yleinen pulina La Helmi 02, 2008 12:12 pm | |
| Hei! Tämmöinenkin täältä löytyi! =) Miten tänne oikein pääse modeiksi? Olisi kiva tietää. Muuten missä teidän pehmokoirat nukkuu, ootteko tehny niille omaa petiä tms..? | |
|
| |
Cindu Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Su Helmi 03, 2008 4:26 am | |
| | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
Viestien lukumäärä : 150 Registration date : 03.02.2008
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 5:58 am | |
| Toivottavasti tännekkin saataisiin lisää väkeä, niin olisi tosi kiva | |
|
| |
Cindu Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:16 am | |
| Jep.
Moi mitäs sulle kuuluu? Miten pehmokoirasi voivat? | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:18 am | |
| Hyvinhän ne voi, tossa Leonardo kattelee ikkunasta ulos, ja muut tekee jotain. Mites sun? | |
|
| |
Cindu Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:19 am | |
| Hyvinhän tässä (= Mitäs tässä. Pehmokoirat peuhaa omassa korissaan. Rappu-ulkoilua pitäs tänään kokeilla, se on nimittäin tosi hauskaa.. mutta täällä ei jutella siitä. :>
Montako pehmokoiraa sulla muuten onkaan Sunna? | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:21 am | |
| No 4 nyt on hoidossa, mutta niitä on tuolla lisää siinä sinisessä korissa tai sinnä (tiiät sen), niin sinnä on monta koiraa. Ja sitte yks pentu, Emppu, se on vaan jossain. | |
|
| |
Cindu Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:24 am | |
| Jepulis Mulla on neljä pehmokoira.. yhyy.. ei mulla ookkaan pehmokissoi!! Täytyy ostaa. Sitkun tuut tänne niin ostetaan pehmojaaaaa<3 Tulisitpa pian. Voitas leikkii ja ulkoiluttaa niitä. Sä otat kaikki sun pentueet ja koirat mukaan. :> | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:27 am | |
| Joo koitan löytää. Mulla on sellanen koira, minkä äiti on tuonu venäjältä. Että siinä on sellanen vetoketju, ja sen ku avaa, niin siihen tulee vähän niinkun joku pussi. Niin voitas leikkii eläinlääkärii ja se sais pennun. Toivottavasti ymmärsit, kun selitin vähän, miten sattuu | |
|
| |
Cindu Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:30 am | |
| Joo! Muuten onko se tyttö? Mulla on poika. Voitas tehä niille pentuja! Mullakin on semmonen ''pussijuttu'' siinä mun Bordencolliessa. , Mutta nyt meen kirjotteleen jotain viestejä tonne pehmokoirat juttuihin yms.. jutellaan meses | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 6:30 am | |
| Joo!Se on tyttö. Mäkni tuun sinne, tarkistathan nään viestit, Mari? | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 7:24 am | |
| Oonpas paljon viestejä kirjotellu. Toivottavasti tää on kohta tosi suosittu sivu | |
|
| |
Cindu Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 7:36 am | |
| Tarkistin.
No hyvä voidaan tehä pentuja | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ma Helmi 04, 2008 7:37 am | |
| Niin, meillä n sellanen toinennkin, se on poika. | |
|
| |
alley Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 26 Location : oulu 8] Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Pe Helmi 08, 2008 12:15 pm | |
| Ouh, haluaisin jonkun pomeranianin. Oon yrittäny kaupoista kattoa mutta ei missää näy, ei ees mitään pomeranianin näköstä pehmokoiraa. Pitäis varmaan kattoa jotain toista rotua. | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Yleinen pulina La Helmi 09, 2008 1:14 am | |
| Minustakin olisi kiva, jos muutkin, kuin DouglasToys, tekisi harvinaisempia koirarotuja pehmoiksi. Yleensä ne ovat kultaisia noutajia, labbiksia tai sakemanneja, tosin jälkimmäiset ovat alkaneet vähentyä. Villakoiriakin on ollut enemmän. (: Nykyään melkein kaikki pehmot ovat vauvoille suunnattuja, värikkäitä neliöitä.
Alley: Kiva, kun tulit takaisin! (: | |
|
| |
Tahmo Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 23 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Su Maalis 16, 2008 8:36 am | |
| Heippas, miä tulin tänne piitkästä aikaa. n____n Innostuin taas pehmoista <3 Miullahan on tuhat pehmolelua, mutta ns. 'leikin' vain yhdellä, rakkaalla Tahmollani. Rupeempahan kohta taas järkkäämään noita Tahmon sivuja. ^_________^
(täällä kirjottelee tahmo- haukku) Oltiin ton Jalon kanssa äsken ratsastamassa noilla meijän hepoilla. Miä menin tietenkin pikku Riisilläni. <3 Hypättiin esteitä ja mentiin ilman satulaa Jalon kanssa. Jalo meni ekaks hepallansa Greenyllä, kunnes vaihtoi poni tammaansa Vilinään. Auts, Vilinä astu miun tassun päältä, kun tipuin. xD
Mitäs teille? Me nyt ollaan Jalon kanssa tekemässä jo kauan sitten perustettuun bändiimme hakemuksia, kun uusia bändiläisiä tulee. Bändin nimihän on Love Rock. (8 | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ti Maalis 18, 2008 9:29 am | |
| (Nasu täällä haluaa vastata Tahmolle): Hei Tahmo. Minulle kuuluu hyvää. Varmaan sattui tuo jalka homma. Minullakin on murtunut jalka, ja on edelleen;( hauh* Omistajani tässä oikeastaan kirjoittaa, mutta minä "haukahdan" ne hänelle, jän hän kirjoittaa ne;). Minkä rotuinen olet? Minä olen Chihuahua;)
Vastaa Pian:Nasu | |
|
| |
Tahmo Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 23 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ti Maalis 18, 2008 9:58 am | |
| Heippas Nasu ! Olen rodultani Labbis, ja löydyn tuosta avasta. (8 Tosin jalka ei ole enään kipeä, ja yritän nousta tänään takaisin tuonne Riisi- hevoseni selkään.
Jatkoja sinulle ! | |
|
| |
Tinka Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 23 Registration date : 24.03.2008
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Ti Maalis 25, 2008 1:44 am | |
| Minun koirani istuvat tuolla sängyssä toteemipaaluna.. Rasmus näyttää hieman tylsistyneeltä.. | |
|
| |
Veripisara Untuvikko
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 16.05.2008
| Aihe: Vs: Yleinen pulina Pe Toukokuu 16, 2008 9:57 am | |
| Rekkasin itseni tänään tänne ja kennelinpidon aloitin jo pari päivää sitten..jee. Meillä koirat on mun kaapissa, kahessa kerroksessa ja siellä niillä on keittiöpyyhe petinä ja ruokaa (meiän koiran pentupapinoita) ja vettä. Kuvia ei ole vielä yhestäkään mutta mutta käykää vielä keskeneräisillä sivuilla http://www.freewebs.com/nokkospuronkenneli | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleinen pulina | |
| |
|
| |
| Yleinen pulina | |
|