SuomenPKR:n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SuomenPKR:n virallinen foorumi

Tervetuloa SuomenPehmoKoira Rekisterin viralliselle Foorumille!
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Erilaisia liittoja?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Dalamn
Untuvikko
Untuvikko



Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 03.12.2007

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 3:57 pm

Kehkeytyi päässä ajatus erilaisista liitoista Pehmokoirarekisterin "alajaostoiksi", jos kukaan tajusi. Ei, en halua tästä yhtä ns. vakavaa kuin virtuaalimaailma (ja äskeisestä lauseesta kukaan ei ala kasvattaa herneitä!), vaan liitot joissa olisi vähän tietoa lajista, suositeltavat luokat ja säännöt, ja halutessaan kisoja voisi ilmoittaa liiton kisakalenteriin jos haluaa, mutta mikään pakko ei olisi..

Itse olisin kiinnostunut toko- ja palveluskoiraliiton pidosta. Kysellään nyt ensin mitä mieltä muut ovat ennenkuin rynnätään tukka putkella tekemään :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Tara
Tornado
Tornado



Viestien lukumäärä : 132
Registration date : 23.01.2008

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 5:17 am

M.M tuossa jossain mietti, että esim. kultasille noutajille vois tehä liiton. Mut onhan toikin hvyä idea. Kattoo nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 199
Ikä : 28
Location : Hellsinki
Registration date : 01.12.2007

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 9:16 am

Itse ajattelin perustavani jollekkin rodulle liiton, ehkä seurakoira liiton.(Tiedän, ettei se ole rotu :>)


Niin, eli kultaisille noutajille olisi tosi suositeltavaa tuo liiton perustaminen, sillä suurin osa rekisterin koirista on niitä.

Tärkeää.
Olen perustamassa pehmokoirille liittoa, kun tämä rekisterikin on jo kasassa. Tsekkaa tämä linkki, jos mielit FS(yhdistyksen) toiseksi ylläpitäjäksi. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/suomenpkr
Tara
Tornado
Tornado



Viestien lukumäärä : 132
Registration date : 23.01.2008

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 10:10 am

Voih, en oo rekannu sinne. Voinko ilmottautua täällä innokkaaksi? Kun en viitis hevoset.comiin rekata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 199
Ikä : 28
Location : Hellsinki
Registration date : 01.12.2007

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeTi Helmi 26, 2008 9:11 am

Kunhan kerrot sopivat perustelut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/suomenpkr
Tara
Tornado
Tornado



Viestien lukumäärä : 132
Registration date : 23.01.2008

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeTi Helmi 26, 2008 10:47 am

Ok, tänne vai yksärillä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Dalamn
Untuvikko
Untuvikko



Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 03.12.2007

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeTi Helmi 26, 2008 10:50 am

Ei ehkä kuitenkaan tähän topickiin ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 199
Ikä : 28
Location : Hellsinki
Registration date : 01.12.2007

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 5:25 am

Niin. ;>
Ei täytetä yksäri laatikkoani, kerro tässä. (::
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/suomenpkr
Tara
Tornado
Tornado



Viestien lukumäärä : 132
Registration date : 23.01.2008

Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 6:26 am

Ok, tässä tulee:

Luen paljon, saan siitä tietoa. Ja käyn udein koneella, päivittelisin todella usein. Saan paljon ideoita, hyviä ja huonoja, toteutuskelpoisia tai ei, ideoita kumminkin. Pehmokoiria minulla on ollut kokoikäni, niillä olen leikkinyt aikas paljon. Olen jo neljännellä, tai toisille se on paljon, toisille vähän. Olen siis 10 vuotias, en enää siis mikään napero, joka sotkee kaikki paikat. xD Osaan kirjoittaa paljon asioita ja mielelläni. Minulla on kaksi kultaistanoutajaa, toinen vaan avaimenperä koossa. Osaan tehdä hyviä varusteita, nisitä voin laittaa vinkkejä.

No, toivottavasti kelpaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Erilaisia liittoja? Empty
ViestiAihe: Vs: Erilaisia liittoja?   Erilaisia liittoja? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Erilaisia liittoja?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SuomenPKR:n virallinen foorumi :: Pehmokoirat :: Pehmokoirat-
Siirry: