| Erilaisia liittoja? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Dalamn Untuvikko
Viestien lukumäärä : 9 Registration date : 03.12.2007
| Aihe: Erilaisia liittoja? Su Helmi 24, 2008 3:57 pm | |
| Kehkeytyi päässä ajatus erilaisista liitoista Pehmokoirarekisterin "alajaostoiksi", jos kukaan tajusi. Ei, en halua tästä yhtä ns. vakavaa kuin virtuaalimaailma (ja äskeisestä lauseesta kukaan ei ala kasvattaa herneitä!), vaan liitot joissa olisi vähän tietoa lajista, suositeltavat luokat ja säännöt, ja halutessaan kisoja voisi ilmoittaa liiton kisakalenteriin jos haluaa, mutta mikään pakko ei olisi..
Itse olisin kiinnostunut toko- ja palveluskoiraliiton pidosta. Kysellään nyt ensin mitä mieltä muut ovat ennenkuin rynnätään tukka putkella tekemään :'DD | |
|
| |
Tara Tornado
Viestien lukumäärä : 132 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ma Helmi 25, 2008 5:17 am | |
| M.M tuossa jossain mietti, että esim. kultasille noutajille vois tehä liiton. Mut onhan toikin hvyä idea. Kattoo nyt. | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ma Helmi 25, 2008 9:16 am | |
| Itse ajattelin perustavani jollekkin rodulle liiton, ehkä seurakoira liiton.(Tiedän, ettei se ole rotu :>) Niin, eli kultaisille noutajille olisi tosi suositeltavaa tuo liiton perustaminen, sillä suurin osa rekisterin koirista on niitä. Tärkeää.Olen perustamassa pehmokoirille liittoa, kun tämä rekisterikin on jo kasassa. Tsekkaa tämä linkki, jos mielit FS(yhdistyksen) toiseksi ylläpitäjäksi. :> | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ma Helmi 25, 2008 10:10 am | |
| Voih, en oo rekannu sinne. Voinko ilmottautua täällä innokkaaksi? Kun en viitis hevoset.comiin rekata. | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ti Helmi 26, 2008 9:11 am | |
| Kunhan kerrot sopivat perustelut. | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ti Helmi 26, 2008 10:47 am | |
| | |
|
| |
Dalamn Untuvikko
Viestien lukumäärä : 9 Registration date : 03.12.2007
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ti Helmi 26, 2008 10:50 am | |
| Ei ehkä kuitenkaan tähän topickiin ;D | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ke Helmi 27, 2008 5:25 am | |
| Niin. ;> Ei täytetä yksäri laatikkoani, kerro tässä. (:: | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? Ke Helmi 27, 2008 6:26 am | |
| Ok, tässä tulee:
Luen paljon, saan siitä tietoa. Ja käyn udein koneella, päivittelisin todella usein. Saan paljon ideoita, hyviä ja huonoja, toteutuskelpoisia tai ei, ideoita kumminkin. Pehmokoiria minulla on ollut kokoikäni, niillä olen leikkinyt aikas paljon. Olen jo neljännellä, tai toisille se on paljon, toisille vähän. Olen siis 10 vuotias, en enää siis mikään napero, joka sotkee kaikki paikat. xD Osaan kirjoittaa paljon asioita ja mielelläni. Minulla on kaksi kultaistanoutajaa, toinen vaan avaimenperä koossa. Osaan tehdä hyviä varusteita, nisitä voin laittaa vinkkejä.
No, toivottavasti kelpaa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Erilaisia liittoja? | |
| |
|
| |
| Erilaisia liittoja? | |
|