| Kennel Southern, sivut | |
|
+6Swi Sniif Jade. alley Admin SeSSaa 10 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
SeSSaa Untuvikko
Viestien lukumäärä : 9 Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Kennel Southern, sivut Pe Joulu 07, 2007 10:06 am | |
| Kennel SouthernTäältäpä löytyy mun kennelin sivut. Vieraskirja ei ole vielä on nyt toiminnassa, mutta ja sivut alkaa pikkuhiljaa olla valmiit. Arvostelkaa hyvin. Sivut: http://www.freewebs.com/kennel-southernMuokkasin kirjotusvirheitä. Ja otsikkoa sopivammaksi. Ja uudestaan otsikon muokkausta. -Tara
Viimeinen muokkaaja, SeSSaa pvm Ma Helmi 25, 2008 3:24 am, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut La Joulu 08, 2007 8:04 am | |
| Ihanaa, että näitä kenneleitä alkaa tulemaan!! Sivut taitavat olla ripauksen kesken eräiset, kun tekstiä ei ole hirmu paljon, ja vieraskirjan linkki ei toimi Ei ole tietenkään tarkoitus loukata (jos tuo nyt loukkasi?) Mutta ihana, ihana ja ihana, varsinkin tuo söpö koira!<3 Korjasin kirjoitusvirheen ja poistin yhden sydämmen, yksi riittää. -Tara | |
|
| |
alley Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 26 Location : oulu 8] Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut To Joulu 13, 2007 10:16 am | |
| Näyttää ihan hyvältän. Kesken kun vielä on niin ehdotan että kannattaa laittaa kiintoisaa tekstiä esim. kasvattaako kenneli mitä rotua ja sellaista ja toimintaa, järjestääkö kenneli kisoja yms. | |
|
| |
Jade. Tornado
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Location : Hollola Registration date : 06.12.2007
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut Ke Tammi 09, 2008 12:52 am | |
| Juups, eli ihan kivat sivut :> Ärsyttää vain vähän kun tuon Sennin sivut tulee uuteen ikkunaan. Muuten tykkäsin ulkoasu nätti, ja niin edelleen :> Munkin pitäisi tehdä sivut, mut en osaa :< | |
|
| |
Sniif Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 24 Registration date : 21.01.2008
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut Ma Tammi 21, 2008 10:56 pm | |
| Ihan kiva juu. Ulkoasu on nätti, mutta vieraskirjaa en saanut toimimaan...? | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut Ti Tammi 22, 2008 4:46 am | |
| Pitää tuolle SeSSalle viestiä pistää siitä, että tämä on hänen ainoa viestinsä tällä koko foorumilla.
Ömh, melko turha? -Tara | |
|
| |
Swi Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 15 Registration date : 22.01.2008
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut La Helmi 02, 2008 3:48 am | |
| Vaikuttaa hyvältä paikalta. Itsekkin innoistuin väsäämään sivuja koirakennelilleni. <:
Muistaistkohan laittaa isot kirjaimet alkuun? Muokkasin. -Tara | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut La Helmi 02, 2008 3:56 am | |
| Hyvä, Swi! Pitänee minunkin kennelilleni sivut tehdä.. | |
|
| |
Cindu Tornado
Viestien lukumäärä : 126 Registration date : 30.01.2008
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut Ma Helmi 04, 2008 7:34 am | |
| Kauniit ja kivat sivut!
Luultavasti ihmiset haluaisivat rakentavaa kommenttia, ei tälläistä? -Tara | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
Viestien lukumäärä : 150 Registration date : 03.02.2008
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut Ma Helmi 04, 2008 7:36 am | |
| Ihanat sivut, voisin ehkä liittyä, mutta kun on jo aika kiireitä..mutta..no..joo..
Ei tarvitse laittaa tollasia mutta...no....joo-juttuja, sen voi ilmaista paremmin näin. Mutta, no joo. -Tara | |
|
| |
Tahmo Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 23 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut Ke Maalis 19, 2008 8:22 am | |
| Kuuleppa Tara. Ei siun tarvii olla tommonen 'oon hei mode' Ei sun tarvii kommata joka viestiin. Ja on aika inhottavaa, jos muokkaat toisten topien otsikoita, topan tekijähän on itse sen keksinyt, eikä sun tarvii mennä heti muuttaan sitä 'sopivaks'. Kiitos!
Nätit sivut, ja Senni on todella nätti koira. Pidän. Tosin sivujen otsikkoon voisi terrierien tilasta laittaa pehmokoiran. Jatka samaa meinikiä, ja muuten kaunis nimi. <3 ^________^ | |
|
| |
Jalo Untuvikko
Viestien lukumäärä : 3 Registration date : 18.03.2008
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut To Maalis 20, 2008 7:07 am | |
| Tahmon kanssa aika samaa mieltä ton ulkan otsikon kanssa :/ Mutta omapa sivusi ^^ Mikäs minä olen sinua määräilemään. Kiva ulkoasu, ja ihania kaikki nuo nimet<3 Etenkin ton koiran^^
Olin juuri...*huokaus* sanomassa Taralle melko samaa tekstiä, mutta Tahmo ehti ensin /; | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kennel Southern, sivut | |
| |
|
| |
| Kennel Southern, sivut | |
|