| Pehmokoirien peseminen | |
|
+4Tara PehmisKoira Cindu Admin 8 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Cindu Tornado
Viestien lukumäärä : 126 Registration date : 30.01.2008
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Ti Helmi 05, 2008 6:58 am | |
| Käytän lenkillä (= ja lumessa möyrii vaikka onkin silkkikarvainen. Mutta pese en. | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
Viestien lukumäärä : 150 Registration date : 03.02.2008
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Ti Helmi 05, 2008 7:03 am | |
| Olis varmaan joskus ihan kiva pestä koira. Siinä tulis ainakin tietoa lisää, kun sitä pesee. Kun ei ole oikeen naapurissakaan mitään koiraa, jota voisi pestä | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Ti Helmi 05, 2008 8:48 am | |
| Muistakaa, ettei koiran korviin saa mennä vettä. Ja veden pitää olla huoneen lämpöistä, ehkä vähän viileämpääkin. Ei mitään napajäätikön kylmää, eikä myöskään niin kuumaa, että koirastasi tulee koirakeittoa. (: | |
|
| |
Tara Tornado
Viestien lukumäärä : 132 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Ke Helmi 06, 2008 6:48 am | |
| En oo pessy, mutta lumessa ollaan kävelty ja sit kuivattu huolella pyyhkeeseen ja jätetty fleecen päälle kuivumaan. | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Ke Helmi 06, 2008 7:31 am | |
| On sekin puhdistamista, mielestäni. Mutta ei se ole yhtä tehokasta, kuin kunnon pesu. Mutta kaikista tehokkain kotipesukonsti on pesukone, tosin se on koirien mielestä epämukavin keino. (: | |
|
| |
Sniif Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 24 Registration date : 21.01.2008
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen To Helmi 07, 2008 6:21 am | |
| Mulla on ainakin homehtunut pari koiraa kun oon pessy. Siis joskus pienempänä. Et en oikein uskalla pestä :> | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen To Helmi 07, 2008 9:38 am | |
| Jos käsin pesee, niin lämpöpatterille yöks, niin aamulla on jo kuuma. (: | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
Viestien lukumäärä : 150 Registration date : 03.02.2008
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Su Helmi 10, 2008 10:56 am | |
| Muistan joskus, kun olin pieni..muistan, kun pesin pehmoleluja äitin shamppoolla. Oli sitten äitillä ihmetteluä, kyllä, kun pehmikset tuoksuivat tutulle shamppoolle. | |
|
| |
Tinka Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 23 Registration date : 24.03.2008
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Ma Maalis 24, 2008 1:30 pm | |
| Minulla oli eräs polyesteri 100% karvainen nalle ja karva meni pesukoneessa ihan takkuun ja sotkuun. Täiepidemian jälkeen kun oli kaikki lelut pakko pestä, paitsi ne jotka olivat kaapissa lojuneet.
Joten en aio toista kertaa polyesteri koiraa pestä jos sellainen eteen sattuu tulemaan. Itselläni on 2 silkkikarvaista pehmolelukoiraa, enkä niiden pesusta ole vielä ajatellut, kesällä järveen aion mennä uittamaan ja uskon ettei karvalle käy kuinkaan, mutta vanut siellä sisällä saattavat tukkoutua paakuiksi, vai miten teidän koirien sisuksienne käy? | |
|
| |
Habsu^^ Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 12 Ikä : 28 Registration date : 02.06.2009
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Ke Kesä 03, 2009 4:08 am | |
| No, oon pessy ihan oikitten koirien shampoolla joskus kun oon menny saunaan. | |
|
| |
Pehmopää99 Murun kokoinen
Viestien lukumäärä : 11 Registration date : 10.07.2011
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen Su Heinä 10, 2011 10:16 am | |
| Rexiä mä pesen aika usein, koska teen sen kanssa tosi usein pitkiä lenkkejä ja sitten tassut tulee ihan rapasiksi ja mustiksi. On vielä valkoinen koira joten lika näkyy paremmin. Ei ole aiheuttanut kuin sen, että kymmenien pesukertojen jälkeen koirasta tulee ihan lussu. Rex:n tassujen ja niskan kohdalla ei oikeastaan ole täytettä ollenkaan, mutta toisaalta on ollut käytössä mulla jo monta vuotta. Että ymmärtäähän sen. Itse käytän koiran pesussa useinmiten joko tavallista käsisaippuaa tai lactolineä. Meillä on pesusieniä joihin on hyvä laittaa shampoota ja vaahdottaa. Huuhdella kannattaa myös hyvin, koska on varsinkin pitkään turkkiin jää helposti shampoota, eikä ole kiva touhuta shampoisen pehmiksen kanssa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pehmokoirien peseminen | |
| |
|
| |
| Pehmokoirien peseminen | |
|