| Planeetan alku-asukkaat | |
|
+7Tahmo Tara Sniif alley Jade. Camm Admin 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat To Helmi 07, 2008 9:36 am | |
| Ei, vaan kun sähköpostiosoitteesi.. (: | |
|
| |
Tara Tornado
Viestien lukumäärä : 132 Registration date : 23.01.2008
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat To Helmi 07, 2008 10:21 am | |
| Tänään täällä onkin ollu melko hiljasta. Kohta meen ulos hiihtämään tai jotain. Otan ehkä Melissan tai Lulun mukaan. | |
|
| |
Cindu Tornado
Viestien lukumäärä : 126 Registration date : 30.01.2008
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat La Helmi 16, 2008 11:20 am | |
| Hiljasta täällä Skprässä, ihan oikeasti. Kukaan ei täällä hirveästi mielestäni käy, Ja minäkin käyn pitkästä aikaa. Pehmistely on vähän jäänyt mutta, en sanoisi sitä vielä lopettaneeni. Se on vaan aika tylsistättynyt minua, no mutta silti, menen hiihtolomalla pehmiskoiran luokse, ja otan pehmokoiran mukaan, yritämme saada intoa takaisin ulkoiluttamalla ja painostamalla itseämme koulutukseen ja hyppellyyn, myös lenkkeilyyn ja tiiviseen monitoimintaan. Yritämme saada intomme takaisin, ja leikimme niillä, ja koulutamme niitä parhaamme mukaan. | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
Viestien lukumäärä : 150 Registration date : 03.02.2008
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat La Helmi 16, 2008 11:29 am | |
| Tuntuu kuin..olisimme kirjoitelleet viestejä paljon ja sittekun olemme vähän aikaa poissa, tulee hyvin hiljaista, ja viestitkin on vähentyneet. Joten nyt ymmärrän, miten paljon viestejä ja siihen viittaaaa oikein teimme:) Pehmisten kiinnostuskin on mennyt vähän, no.. pois. En oli oikein ehtinytkään. Mutta koitan palauttaa sen hiihtolomalla, jolloin Cindu tulee tänne. Toivottavasti kiinnostus kiinnostus palaa.
P.s:En enään laita puskuja, sori kaikille jotka sitä joutu kestämään. (tai koitan ainakin) | |
|
| |
Cindu Tornado
Viestien lukumäärä : 126 Registration date : 30.01.2008
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat La Helmi 16, 2008 11:33 am | |
| Niin juuri. Mutta mutta, tässä vinkkejä miten palauttaa innostus: 1. Ota niskasta kiinni ja lähden huviksesi lenkille pehmokoiran kanssa, ja mieti miltä tuntuu, jos se on tylsää ja olet kyllästynyt sellaseen lue seuraava ohje. 2. Onko sinulla kaveri? Kokeilkaa yhdessä, se on aina hauskempaa. 3. Pidä näyttelyt pehmokoille, se on varmasti hauskaa. 4. Jos mikään ei toimi millään, lopeta koko touhu, eiisiitä oo mitään hyötyä sitten. | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat La Helmi 16, 2008 11:40 am | |
| Niin juuri.
Mutta mutta, tässä vinkkejä miten palauttaa innostus:
1. Ota niskasta kiinni ja lähden huviksesi lenkille pehmokoiran kanssa, ja mieti miltä tuntuu, jos se on tylsää ja olet kyllästynyt sellaseen lue seuraava ohje. 2. Onko sinulla kaveri? Kokeilkaa yhdessä, se on aina hauskempaa. 3. Pidä näyttelyt pehmokoille, se on varmasti hauskaa. 4. Jos mikään ei toimi millään, lopeta koko touhu, eiisiitä oo mitään hyötyä sitten.
Ja jos on tylsää. Ulos vaan. Mut jos ei jaksa, niin on turha haluta oikeaa lemmikkiäkään=) | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Su Helmi 17, 2008 3:49 am | |
| Pitäisköhän ottaa pehmikset ulos, kun äiti kuvaa jossai vaihees keppareitani? Siis sit ne pääsis samoihin kuviin. No, tuskimpa otan. | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 199 Ikä : 29 Location : Hellsinki Registration date : 01.12.2007
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Ke Helmi 20, 2008 7:42 am | |
| Ompas Taralla ihanan kuuloinen äiti. (: Itse sain eilen Kuopiosta ihanan pitkäkarvaisen collien. Etsin siitä kuvan, se on Russ merkkiä ja olen kai Russin sivuilla sen nähnytkin. (:
Itselläni on näitä innostus aaltoja. Tänään vein sen Collien puolentoista tunnin lenkille. Oltiin sellaisissa paikoissa, mihin en yleensä menisi pehmokoiran kanssa. Mutta lomalla tuttuja on täällä vähemmän. (: | |
|
| |
Jade. Tornado
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Location : Hollola Registration date : 06.12.2007
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat To Helmi 21, 2008 1:43 am | |
| En ole vähään aikaan nyt koiria hoitanut, mutta tänään voisin taas hoitaa niitä, koska olen kipeänä täällä kotona. Hoidan niitä heti, kunhan vain tuo isosiskon poikaystävä häipyy meiltä. Muistakaa osallistua agilitykisoihin vielä. Ne ovat ihan url. | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat To Helmi 21, 2008 10:11 am | |
| Ja muistakaa avajaisnäyttelyt! Selvensin osallistumis lomaketta, huomasin sen olevan linkki.. (: Tänään olin pitkällä lenkillä Safarin kanssa, mutta Safari sai kävellä vain reilutpuolet matkasta, sillä oli niin loskainen maa. ): Mutta kyllä hän kävelläkkin sai.. Lisäilin pari rekisteröintiä rekisteri listallekkin. (: | |
|
| |
Jade. Tornado
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Location : Hollola Registration date : 06.12.2007
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Pe Helmi 22, 2008 1:41 am | |
| Voitaisiinko keksiä joku päiväja aika, milloin kaikki pehmokoiratyypit tulisi samaan aikaan pulisemaan tänne? | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Pe Helmi 22, 2008 4:47 am | |
| Joo! Hyvä idea.. Minulle käy melkein mikä vain päivä.. Muuten, tänään kun lisäsin rekisteröityjä koiria, niin huomasin, että suurin osa rekisteröidyistä koirista on kultaisianoutajia.. Miltäs kuulostaisi liitto niille? (: Rupean väsäämään leiskaa kennelini sivuille.. | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Pe Helmi 22, 2008 10:20 am | |
| Hiljainen paikka nykyään. Pehmistenkin suosia hiipuu ja hiipu koko ajan..Saatan nimittäin saada kanin. Suunnittelen sen ostoa, joskus lomalla. | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Pe Helmi 22, 2008 1:12 pm | |
| Hyvä idea. Ittelleni ei tosin sovi ens viikolla eikä muillakaan aamusta n. 4. Tai maanantaina pääsen jo n. 2, ja tiistaina tollon 4, muina päivinä 3.
Joo, liittokin vois olla kiva idea. Siihen varmaan kannattais hommata toinen ylläpitäjä? Siis kaks ylläpitäjää? | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat La Helmi 23, 2008 6:57 am | |
| Niin. Olin tänään tosi pitkällä lenkillä Safarin kanssa. Menimme Selloon. Matkalla on Vermo, ja saimme ihastella ihania hevosia. Vaatekauppojen sunmuiden lomassa kävin kiertämässä kaikki mahdolliset lelukaupat ja leluosastot, ja huomasin Anttilassa ihanan mustan kääpiövillakoira pehmon, mutten ostanut sitä, koska kotiväki ei varmaan tykkäisi kahdesta uudesta koirasta samalla viikolla..
Pehmiskoira:Lähin pitkä naru käteen, toinen pää koiran kaulan ympärille, ja ulos lenkille. Jos et lähiössäsi viitsi taluttaa, niin lähin metsä tms. kelpaisi. Koirat tykkäävät tietenkin myös kaikenlaisesta sisäpuuhasta, kuten agilitystä,tokosta,erilaisita palloleikeistä..Vain mielikuvitus on rajana! Pehmokoira leikkien ei pidä olla edes niin realistisia välttämättä, voit leikkiä vaikka.. Matkaa kuuhun! Mutta mikäpä minä olen pakottamaan, vaikka olisi tosi ihanaa, jos pysyisit foorumeilla vielä. | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat La Helmi 23, 2008 7:24 am | |
| Kun mulla ja veljellä on molemmilla pehmoja, ja meillä on luurit. Veljen pehmot on alhaalla ja mulla ylhäällä. Sit soitellaan toisillemme, kun sisäpuhelut on ilmaisia. Sit ne koirat leikisti haukkuu. Se on hauskaa. | |
|
| |
PehmisKoira Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Su Helmi 24, 2008 9:34 am | |
| - Lainaus :
- Pehmiskoira:Lähin pitkä naru käteen, toinen pää koiran kaulan ympärille, ja ulos lenkille. Jos et lähiössäsi viitsi taluttaa, niin lähin metsä tms. kelpaisi. Koirat tykkäävät tietenkin myös kaikenlaisesta sisäpuuhasta, kuten agilitystä,tokosta,erilaisita palloleikeistä..Vain mielikuvitus on rajana! Pehmokoira leikkien ei pidä olla edes niin realistisia välttämättä, voit leikkiä vaikka.. Matkaa kuuhun!
Mutta mikäpä minä olen pakottamaan, vaikka olisi tosi ihanaa, jos pysyisit foorumeilla vielä. Pysyn tietenkin. Cindu sanoi, että täällä vois ilmoittautua modeksi. En ole ihan varma kuitenkaan onko hän huijannut:D No, haluaisin kuitenkin vielä 1 kerran yrittää pästä modeksi. Muokkasin viestiäsi, koska sinulla oli kaksi viestiä peräkkäin.//Jade. | |
|
| |
Jade. Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Ma Helmi 25, 2008 1:03 am | |
| PehmisKoira// Jos oikein ymmärsin kaikki modet on jo valittu. Kohta lähden shoppailemaan ^.^ Täytyy katsoa jos sieltä tulisi mukaan jotain myös koirille. Koirani odottavat jo innolla kesää, että pääsee ulos kierimään ruohossa :> | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Ma Helmi 25, 2008 8:59 am | |
| Pehmiskoira:Modet on jo valittu. <: Jade.:sama minun koirillani | |
|
| |
Jade. Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat To Helmi 28, 2008 1:14 am | |
| No, eipä mitään tullut koirille ostettua -.- Ja ainiin Tara voisit katsoa kritiikkini siitä lopettaa vai ei? -tarinasta. Koirille ajattelin tänään pientä agilitytreeniä. Entäs te? | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat To Helmi 28, 2008 6:09 am | |
| | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat To Helmi 28, 2008 7:49 am | |
| nyt viimepäivinä koirani ovat toimineet pelkkinä seurakoirina. (:: | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat La Maalis 01, 2008 8:48 am | |
| Tulin äsken ulkoo koirien kans. Olin siis Lulun ja Melissan kans vähän kävelemäs. Tein niille tassun suojat ja Melissalle takin. Eivät kastuneet, siis koirat, mutta laitoin suojat ja muut kuivumaan. | |
|
| |
Admin Admin
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Su Maalis 02, 2008 3:39 am | |
| Ok. Itse en ole päässyt pitkään aikaan (no pariin päivään) koirien kanssa ulos. Mutta ovat seuranneet mäkihyppyä kanssani.<3 | |
|
| |
Tara Tornado
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat Su Maalis 02, 2008 10:55 am | |
| Tässä äsken olin Melissan kans lenkillä. Tyttö hyppi ihan innoissaan. Ja nyt se tässä istuu vieressä, pitää tassujaan kannettavan laidalla ja kattelee, mitä teen. Varmaan noi hymiöt kiinnostaa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Planeetan alku-asukkaat | |
| |
|
| |
| Planeetan alku-asukkaat | |
|