SuomenPKR:n virallinen foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SuomenPKR:n virallinen foorumi

Tervetuloa SuomenPehmoKoira Rekisterin viralliselle Foorumille!
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Pehmokoirien peseminen

Siirry alas 
+4
Tara
PehmisKoira
Cindu
Admin
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Cindu
Tornado
Tornado
Cindu


Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 30.01.2008

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 05, 2008 6:58 am

Käytän lenkillä (= ja lumessa möyrii vaikka onkin silkkikarvainen.
Mutta pese en.
Takaisin alkuun Siirry alas
PehmisKoira
Tornado
Tornado
PehmisKoira


Viestien lukumäärä : 150
Registration date : 03.02.2008

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 05, 2008 7:03 am

Olis varmaan joskus ihan kiva pestä koira. Siinä tulis ainakin tietoa lisää, kun sitä pesee.
Kun ei ole oikeen naapurissakaan mitään koiraa, jota voisi pestä Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 199
Ikä : 28
Location : Hellsinki
Registration date : 01.12.2007

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 05, 2008 8:48 am

Muistakaa, ettei koiran korviin saa mennä vettä. Ja veden pitää olla huoneen lämpöistä, ehkä vähän viileämpääkin. Ei mitään napajäätikön kylmää, eikä myöskään niin kuumaa, että koirastasi tulee koirakeittoa. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/suomenpkr
Tara
Tornado
Tornado



Viestien lukumäärä : 132
Registration date : 23.01.2008

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 06, 2008 6:48 am

En oo pessy, mutta lumessa ollaan kävelty ja sit kuivattu huolella pyyhkeeseen ja jätetty fleecen päälle kuivumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 199
Ikä : 28
Location : Hellsinki
Registration date : 01.12.2007

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 06, 2008 7:31 am

On sekin puhdistamista, mielestäni. Mutta ei se ole yhtä tehokasta, kuin kunnon pesu. Mutta kaikista tehokkain kotipesukonsti on pesukone, tosin se on koirien mielestä epämukavin keino. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/suomenpkr
Sniif
Murun kokoinen
Murun kokoinen
Sniif


Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 21.01.2008

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 6:21 am

Mulla on ainakin homehtunut pari koiraa kun oon pessy. Siis joskus pienempänä. Et en oikein uskalla pestä :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 199
Ikä : 28
Location : Hellsinki
Registration date : 01.12.2007

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 9:38 am

Jos käsin pesee, niin lämpöpatterille yöks, niin aamulla on jo kuuma. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/suomenpkr
PehmisKoira
Tornado
Tornado
PehmisKoira


Viestien lukumäärä : 150
Registration date : 03.02.2008

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 10:56 am

Muistan joskus, kun olin pieni..muistan, kun pesin pehmoleluja äitin shamppoolla.
Oli sitten äitillä ihmetteluä, kyllä, kun pehmikset tuoksuivat tutulle shamppoolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinka
Murun kokoinen
Murun kokoinen
Tinka


Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 24.03.2008

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeMa Maalis 24, 2008 1:30 pm

Minulla oli eräs polyesteri 100% karvainen nalle ja karva meni pesukoneessa ihan takkuun ja sotkuun. Täiepidemian jälkeen kun oli kaikki lelut pakko pestä, paitsi ne jotka olivat kaapissa lojuneet.

Joten en aio toista kertaa polyesteri koiraa pestä jos sellainen eteen sattuu tulemaan. Itselläni on 2 silkkikarvaista pehmolelukoiraa, enkä niiden pesusta ole vielä ajatellut, kesällä järveen aion mennä uittamaan ja uskon ettei karvalle käy kuinkaan, mutta vanut siellä sisällä saattavat tukkoutua paakuiksi, vai miten teidän koirien sisuksienne käy?
Takaisin alkuun Siirry alas
Habsu^^
Murun kokoinen
Murun kokoinen



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 28
Registration date : 02.06.2009

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 03, 2009 4:08 am

No, oon pessy ihan oikitten koirien shampoolla joskus kun oon menny saunaan. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Pehmopää99
Murun kokoinen
Murun kokoinen



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 10.07.2011

Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 10, 2011 10:16 am

Rexiä mä pesen aika usein, koska teen sen kanssa tosi usein pitkiä lenkkejä ja sitten tassut tulee ihan rapasiksi ja mustiksi. On vielä valkoinen koira joten lika näkyy paremmin. Ei ole aiheuttanut kuin sen, että kymmenien pesukertojen jälkeen koirasta tulee ihan lussu. Rex:n tassujen ja niskan kohdalla ei oikeastaan ole täytettä ollenkaan, mutta toisaalta on ollut käytössä mulla jo monta vuotta. Että ymmärtäähän sen.


Itse käytän koiran pesussa useinmiten joko tavallista käsisaippuaa tai lactolineä. Meillä on pesusieniä joihin on hyvä laittaa shampoota ja vaahdottaa. Huuhdella kannattaa myös hyvin, koska on varsinkin pitkään turkkiin jää helposti shampoota, eikä ole kiva touhuta shampoisen pehmiksen kanssa Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pehmokoirien peseminen   Pehmokoirien peseminen - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pehmokoirien peseminen
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Pehmokoirien koti
» Pehmokoirien tarvikkeet
» Pehmokoirien ruoka
» Pehmokoirien kanssa ulkoilu
» Pehmokoirien kanssa puuhailu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SuomenPKR:n virallinen foorumi :: Pehmokoirat :: Pehmokoirat-
Siirry: